Monday, September 1, 2008

Minggu tension....

Minngu nie mmg membuatkan aku teramat tension pd tahap yg begitu kronik...mula2 dgn proposal defence, pastu kena buat follow up visit ngan dentist lak...aku mmg ngeri bab2 dentist ni...tmbh lak duit yg kuar pulak tu mmg bnyk....bayangkan aku terpaksa spend NZD515 hanya utk tampal sebtg gigi....lagi satu yg menambhkan tension aku adalah utk ambik practical test driving license...ni pun satu citer gak....dulu waktu kat mesia zaman lepas SPM time aku ambik lesen pun kena 2 kali on the road tu....nie kat sini lagi ler pulak kena test kat highway tuh....pas tu slang tester kiwi lagi ler membuatkan aku tense....apa yg aku mampu buat hanyalah bertawakkal pd Allah sbb aku dah berusaha utk buat yg terbaik. Aku dah practise utk practical test driving license dan wat presentation utk proposal defence...

Tadi tepat kul 10 am aku wat presentation kat depan panel.....waktu presentation alhamdullilah semua smooth....tapi bab2 soal jwb aku lost...mmg tak sangka soklan2 yg mcm tu akan kuar esp dr Criag...aku terkejut bila tau pagi nie dia akan jadi one of the panel. Semua tau yg dia mmg hebat, editor pd top 10 international journal...soklan yg dia bg kat aku mmg kaw2....pusing aku dibuatnya...skrg aku tgh tunggu result panel sama ada nak confirmkn aku atau tak...mmg tense...aku doa dan harap moga Allah permudahakan segalanya....Ameen.

No comments: