Thursday, May 1, 2008

Pening lalat daaaa....

Hai aku nie memanjang jer pening n pusing kepala bila nak integrate concept supaya jalan cerita tu menarik....dari petang tadi aku dok pikir smpi la masih tak nmpk punca lagi nih......mata lak tak leh nak lelap selagi tak settle benda yg berserabut dlm kepala otak nie......anak2 n hubby dah lena...depa penat layan tetamu ptg tadi...aku tak ambik pot langsung...sume hubby settlekn...dr prepare lunch smpi keja2 pencucian kat dapur semua dia settlekn....aku memang berterima kasih kat dia krn amat memahami situasi aku....anak2 pun mmg supportive....depa tak bnyk ragam...kakak mmg pandai main peranan ngan adik2.....aku cukup bersyukur dgn nikmat ALLAH yg diberikan kepadaku....alhamdullilah. Nak sbung perah otak balik...moga dapat ilham...Ya Allah berilah aku petunjuk dan hidayah-MU.....amin

No comments: