Tuesday, April 22, 2008

Hilang confident

Hari nie biasa ler....hari submission so lega sikit jer kepala otak nie....sok punya citer pikir kemudian....tapi dek kena hentam memanjang aku nie dah hilang confident ngan english aku plus the flow of idea. So skrg nie dok pikir apa lagi yg kena wat coz supervisor just bg guideline jer tp jalan cerita...kerja ni aku kena pikir sendiri...tu yg memang masalah coz dlm kepala otak aku nie skrg bnyk sgt benda yg berterabur n wayar yg berbelit2.....kalo nak pikir mmg tak sudah....kalo kat mesia dulu kalo aku rasa mcm nie....gi shopping jer dah lega tapi skrg shopping bnyk mana pun tak leganya....masa shopping mmg tak ingat apa pun....bila dok jer ngadap pc sure pening balik...pas tu plus letih shopping....

1 comment:

Rij said...

Assalamu'alaikum kak Yati,

Kak Yati skrg nie buat (study)apa kat NZ? Bidang ape ek?

Saye pun buat PhD gak, baru ajer habih, cuma local ajer... tengah nunggu viva nie... dalam bidang applied stats... saye pun Bainunians gak (88-92)...

Rgds,
Rijal